چند روز مانده به رفتن؟



اگر همه چیز همانطور که پیش‌بینی می‌کنم جلو بره، ۲۰ ژانویه می‌روم به دابلین که برای تولد سه سالگی دخترک آنجا باشم و بعد از یک هفته یا نهایتا ۱۰ روز به اسپانیا می‌روم

اینطور که من تحقیق کردم، جنوب اسپانیا و بخصوص مالگا یکی از گرم‌ترین نقاط اروپا در زمستان هستند و در فوریه دمایش تا ۱۸ درجه هم می‌رسد و برای همین فعلا اولین مقصدم همین شهر ساحلی است و بعدش چند ماهی دراندلس اسپانیا می گردم. امروز نشستم یک برنامه ریزی حدودی کردم. شش ماه اول را دقیق تر و بقیه را تقریبی. می‌دانم که با اولین شهری که پا به آن بگذارم خیلی از برنامه‌ریزی‌های الانم تغییر می‌کند اما همین که از همه چیز یک نمای کلی داشته باشم خوب است

کتاب لانلی پلانت همچنان یکی از بهترین منابع است. اسپانیایش را دست گرفته‌ام و مثل کتاب درسی می‌خوانم و خط می‌کشم و نت برمی‌دارم

یکی از چیزهایی که خیلی برایش هیجان دارم، دیدن خانه‌های سفید در جنوب اسپانیا است و حدود یک ماه را گذاشته‌ام در شهرها و روستاهایی که این معماری را دارند بچرخم. زمان فستیوال یک هفته‌ای عید پاک در سویل خواهم بود که گویا مفصل‌ترین مراسم عید پاک را دارد و کوردبا هم نمی‌روم. مجبور شدم برای تنظیم چند تا تاریخ از کوردبا بگذرم و خب همیشه باید انتخاب کرد و نمی‌شود همه چیز را با هم داشت

یک چیزهایی را هم اصلا نمی‌دانم، مثلا اینکه آیا تابستان بروم مامان را ببینم یا نه؟ اگر وضع مالی خوب باشد می شود که بروم ببینمشان و برگردم، اگر نه باید طوری برنامه بریزم که سرخر را کج کنم به آن طرف

حالا روزهای آینده جزییات بیشتری هم از برنامه‌ها و تحقیقاتم برای اسپانیا در اینجا می‌نویسم که هم ذهنم مرتبتر شود و هم برنامه‌ریزی‌ام دقیق‌تر

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

جاده

اتاق

نیوکلن برلین